معرفی برنامه تقویم شمسی (فارسی) برتر برای اندروید

اگر به دنبال دانلود و نصب یک برنامه تقویم آنلاین شمسی (فارسی) در گوشی یا تبلت اندرویدی خود هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. 

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه های تقویم شمسی یا فارسی اندروید

نصب و استفاده از یک تقویم فارسی یا شمسی در گوشی های ما ایرانی ها یک کار واجب است، چرا که ما با تاریخ شمسی سر و کار داریم و اندروید به صورت پیش فرض در اپلیکیشن تقویم (Calendar) خود تاریخ شمسی را ارائه نکرده و فقط شامل تاریخ میلادی می‌شود. اما به نظر شما کدامیک از برنامه های تقویم فارسی موجود برای اندروید بهترین کیفیت را دارند؟

بهترین برنامه تقویم شمسی (فارسی) اندروید : برنامه تقویم فارسی (Persian Calendar)

برنامه تقویم فارسی یا Persian Calendar بدون تردید می‌تواند به عنوان بهترین برنامه تقویم شمسی (فارسی) فعلی موجود برای اندروید انتخاب شود. این برنامه مدت هاست که برای اندروید عرضه شده و مجموعه ای از قابلیت های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تقویت فقط از ماه های شمسی پشتیبانی نمی‌کند، بلکه ماه های قمری، میلادی و حتی دری را هم تحت پوشش قرار داده است. این اپلیکیشن حجم بسیار پایینی دارد و از امکاناتی مثل نمایش نوتیفیکیشن، مبدل تاریخ، قطب نما، قبله نما، نمایش اوقات شرعی و غیره هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. بنابراین برنامه تقویم فارسی (Persian Calendar) هم اکنون یکی از بهترین برنامه های تقویم شمسی (فارسی) موجود برای اندروید محسوب می‌شود.

شب یلدا ۱۴۰۱ چند شنبه است؟ (تاریخ شب یلدا امسال)

برای اینکه بدانید شب یلدا 1401 چه تاریخی است یا شب یلدا 1401 چه روزی است، این مطلب را دنبال کنید.

شب یلدا یا شب چله، آخرین شب پاییز و یکی از شب های به یادماندنی و خاطره انگیز برای ایرانیان می باشد که ریشه تاریخی دارد. برخی شب یلدا را دارای قدمت 7 هزار ساله می دانند و همچنین گفته شده که شب یلدا از زمان داریوش یکم وارد تقویم رسمی ایرانیان شده است. با توجه به آداب و رسوم شب یلدا و حس و حال خوبی که این شب دارد، ممکن است بخواهید بدانید شب یلدا 1401 چند شنبه است تا برای بلندترین شب سال آماده باشید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا از تاریخ دقیق شب یلدا باخبر شوید و بدانید شب یلدا چند شنبه است.

تاریخ شب یلدا 1401

شاید فراموش کرده باشید شب یلدا در چه فصلی است یا شب یلدا چه ماهی است. در ادامه به شما می گوییم شب یلدا کی هست 1401 و تا شب یلدا چند روز مانده است.

تاریخ شب یلدا به شمسی

شب یلدا 1401 به شمسی روز چهارشنبه 30 آذر 1401 می باشد.

1401/09/30

چهارشنبه 30 آذر 1401.


تاریخ میلادی به شمسی یلدا

شب یلدا به میلادی 2022 برابر است با 21 دسامبر 2022 میلادی.

2022/12/21

Wednesday, December 21, 2022


منبع:
https://minevisam.com/yalda-night-1401/

معرفی انواع دستگاه فکس

نرم افزار فکس دستگاهی است که امکان ارسال و دریافت نامه های اداری با استفاده از خطوط تلفن دارد که به آن دورنگار نیز می گویند.

مکانیزم کار این دستگاه بدین صورت است که کاغذ در دستگاه وارد شده و اسکن می شود و سپس از طریق تلفن ارسال می شود .

فکس ها نوشته یا همان نامه های اداری را به کدهای مناسب برای ارسال در خطوط تلفن تبدیل می کند .

این کار توسط فکس های مبدأ اتفاق می افتد ، پس از تبدیل نوشته به سیگنال های قابل ارسال در خطوط تلفن و ارسال آن به فکس دیگر ، فکس مقصد سیگنال های دریافتی را به نوشته تبدیل می کند و نوشته ها بر روی کاغذ چاپ می شوند .

انواع دستگاه های فکس :

  • لیزری
  • کاربنی
  • حرارتی

هر نوع دستگاه فکس آنلاین با توجه به نیاز شرکت آن مشخص می شود .

به طور مثال در یک شرکت کوچک که تعداد نامه های اداری ارسالی و دریافتی کم است.

استفاده از فکس های حرارتی که دارای سرعت کم است مناسب تر می باشد یا در شرکت متوسط که تعداد فکس ها زیاد نیست و تنها یک نفر (مثلاً منشی) از فکس استفاده می کند ، فکس کاربنی که سرعتی متوسط دارد نیاز شرکت را مرتفع می سازد.

و در شرکت بزرگ که چندین نفر از دستگاه فکس استفاده می کنند بهتر است از نوع لیزری استفاده شود که سرعت بالایی دارد.


منبع:
https://blog.yar.cloud/%d9%81%da%a9%d8%b3-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%81%da%a9%d8%b3/

پرسونا به زبان ساده چیست؟

پرسونای شرح کاملی از تمامی خصوصیات مشتری شامل سن، جنسیت، تحصیلات، شغل، علائق، اهداف، نیازها و … است. با مشخص کردن این موارد بهتر می‌توانید مشتریان خود را بشناسید. البته پرسونا یک شخصیت خیالی است که با توجه به هدف انتخاب می‌شود. یک کسب و کار در بازه‌های زمانی مختلف اهداف بازاریابی متفاوتی دارد و قبل از طراحی و اجرای هر کمپین باید این خصوصیات را مشخص کند. ممکن است در یک هدف نیاز به طراحی چندین پرسونا داشته باشید زیرا ممکن است مخاطبانتان از چندین گروه مختلف باشند.

آیا مشتریان خود را می‌شناسید؟

این جمله را همیشه در ذهن داشته باشید که من مخاطب محتوایی که تولید می‌کنم نیستم. پس مخاطب شما چه کسی است؟ آیا مخاطب خود را می‌شناسید؟ اگر جواب شما نه است باید بگویم که شما باخته‌اید و بخش زیادی از مشتری‌های خود را از دست داده‌اید زیرا به جای تمرکز روی بازار هدف بیهوده پول و زمان خود را خرج می‌کنید. پس اگر می‌خواهید کسب و کارتان در طولانی مدت فروش خوبی داشته باشد همین حالا برنامه‌ای برای برداشتن قدم اول یعنی شناخت مخاطبان را بچینید. اما چگونه؟ جواب ما این است به کمک تدوین پرسونای مشتری!

بهتر است این کار را به یک متخصص بسپارید تا نتیجه بهتری بگیرید. اما اینکه خودتان نیز اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید و از تجاربتان استفاده کنید، بسیار مفید است. همچنین می توانید از نرم افزارهای اتوماسیون آنلاین مثل دبیرخانه آنلاین هم در این راه یاری بگیرید.

اهمیت تدوین پرسونا برای کسب و کارها

اول از همه پرسونا باعث هماهنگی بیشتر تیم‌های مختلف در شرکت شما می‌شود. بگذارید با مثال توضیح دهیم. فرض کنید شما سه پرسونا تدوین کرده‌اید و تشخیص داده‌اید این سه گروه مخاطبانی هستند که می‌توانند به مشتریانتان تبدیل شوند. حالا همکارانتان این سه شخصیت را می‌شناسند و بر اساس آنها کار خود را ادامه می‌دهند و اختلاف عقیده بر سر مسائل مختلف نیز کاهش می‌باید. پس مطمئن باشید نتیجه بهتری حاصل خواهد شد. تدوین پرسونا باعث می‌شود استراتژی بازاریابی بهتر انتخاب شود. فرقی نمی‌کند شما  نرم افزارفروش آنلاین را انتخاب می‌کنید یا فروش سنتی را!


منبع:
https://blog.yar.cloud/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88%d9%86%d8%a7-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d8%af%d9%88%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88%d9%86%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9/

دبیرخانه آنلاین یار | ابری و رایگان

دبیرخانه آنلاین برای مدیریت راحت تر امور اداری است. اگر  سابقه کار های اداری را داشته باشید یا بخشی از یک کسب و کار باشید، حتما می دانید که حتی برای انجام کار های کوچک هم اسناد و مدارک مهمی نیاز است. در طی زمان حجم این اسناد و مدارک بالا می رود و بایگانی و طبقه بندی آن ها به صورت سنتی خیلی منطقی به نظر نمی آید. شما با داشتن یک نرم افزار دبیر خانه می توانید کار هایتان را در وقت کم تری انجام دهید و این تنها یکی از مزایای نرم افزار دبیر خانه است. ما در این مطلب سعی داریم بهترین برنامه دبیر خانه آنلاین را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


نرم افزار دیبرخانه آنلاین رایگان

زندگی مدرن شهری وقت آزاد و اوقات فراغت افراد را از آن ها گرفته است. از همین رو است که اکثر افراد مایل هستند تا راهی پیدا کنند که انجام کار ها کوتاه شود. اگر شما هم جز دسته ای از افراد هستید که سریع تر انجام شدن کار ها برایتان اهمیت دارد، یک دبیر خانه آنلاین به شما کمک می کند. این سبک زندگی به دلیل مشغله های فراوانی که برای هر کس ایجاد میکند، تمرکز افراد جامعه را هم کاهش داده است. اگر به جای انجام اموری مثل ثبت نامه ها به روش سنتی، از نرم افزار های دبیر خانه استفاده کنید، دقت کار هایتان افزایش مییابد و احتمال خطا هایتان هم کم می شود.

اگر به دلیل افزایش هزینه هایتان از نرم افزار ها استفاده نمیکنید، باید بگوییم که دبیر خانه ی آنلاینی که حالا به شما معرفی میکنیم، امکاناتی مثل ثبت نامه و مشخصات نامه ها را رایگان در اختیارتان قرار می دهد.

بهترین نرم افزار دبیرخانه آنلاین

برای پیدا کردن بهترین نرم افزار دبیر خانه باید امکاناتی که نرم افزار های مختلف در اختیارتان قرار می دهند را با هم مقایسه کنید. ما برخی از ویژگی های دبیر خانه آنلاین یار را برایتان اورده ایم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. این امکانات عبارتند از:

  • چند کاربر به صورت همزمان می توانند از این دبیر خانه استفاده کنند.
  • شما می توانید این دبیر خانه را به اسکنر متصل کنید.
  • برای جست و جو در بین اسناد بایگانی، امکان جست و جوی سریع وجود دارد.
  • کار با این دبیر خانه در  مراحل مختلف بسیار آسان است. از نصب و راه اندازی آسان گرفته تا سهولت در انجام کار ها و استفاده.

آموزش استفاده از نرم افزار دبیرخانه آنلاین

زمانی که می خواهید یک نرم افزار دبیر خانه انتخاب کنید، یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب سهولت استفاده از برنامه است. دبیر خانه آنلاین مورد نظر ما یک دبیر خانه ساده ولی با امکانات مناسب است. در این نرم افزار شما امکان تغییر اطلاعات دارید و می توانید اطلاعات را کنترل کنید. یکی دیگر ویژگی های این نرم افزار این ست که در هر زمان و از هر جایی، زمانی که نیاز داشته باشید، به اطلاعات دسترسی خواهید داشت. چرا که این نرم افزار یار آنلاین  از طریق دستگاه های مختلف از جمله تلفن همراه در دسترس است.


منبع: https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1121284-%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86